کسب در آمد برای همه

من می خوام از طریق این وبلاگ نوعی تجارت الکترونیک انجام بدهم شما هم می توانید کمک کنید. از طریق این وبلاگ همه می توانیم به درآمد برسیم .

کسب در آمد برای همه

من می خوام از طریق این وبلاگ نوعی تجارت الکترونیک انجام بدهم شما هم می توانید کمک کنید. از طریق این وبلاگ همه می توانیم به درآمد برسیم .

بررسی ماشین لباسشویی اسنوا

سلام دوستان

می خوام که هر کسی که اطلاعاتی در مورد ماشین لباسشویی اسنوا داره و یا باهاش کار کرده و در مورد کارکدش انتقاد یا پیشنهادی داره و یا حتی باهاش مشکلاتی داره اینجا بیان کنه

می خوام بررسی کنیم و ببینیم مشکلات این دستگاه چیه و ایا برخی مشکلات اولی که بعضی از خریداران باهاش داشتند طبیعیه یا اینکه باید توسط نمایندگی های اون برطرف بشه

ممکنه برخی مشکلاتش قابل حل باشه و ما توجهی نکرده باشیم و یا خیلی موارد دیگه

پس لطف کنید هر کسی که این ماشین رو استفاده می کنه و یا اطلاعاتی در موردش داره تو بحث شرکت کنه

اولین مشکلی که من می خوام بیان کنم اینه که این ماشین موقع ابکشی لباس در هر سه مرتبه صدای زیادی رو به همراه داره که خیلی غیر قابل قبوله و می خوام بدونم اونهایی هم که از این ماشین لباسشویی استفاده می کنند این مشکل رو داشند یا نه ؟

منتظر شما هستم