کسب در آمد برای همه

من می خوام از طریق این وبلاگ نوعی تجارت الکترونیک انجام بدهم شما هم می توانید کمک کنید. از طریق این وبلاگ همه می توانیم به درآمد برسیم .

کسب در آمد برای همه

من می خوام از طریق این وبلاگ نوعی تجارت الکترونیک انجام بدهم شما هم می توانید کمک کنید. از طریق این وبلاگ همه می توانیم به درآمد برسیم .

معرفی سیستم های تبلیغات کلیکی

تو این قسمت می خوام چندتا سایت که  تبلیغات کلیکی رو پشتیبانی می کنند بهتون معرفی کنم .



سیستم کلیکی وطن کلیک vatanclick.com


تبلیغات گرافیکی:هر کلیک تا 500 ریال

تبلیغات متنی(لینک باکس): هر کلیک 250 ریال

حداقل پرداخت فقط 1000هزار تومان!

واریز درآمد تنها 72 ساعت پس از درخواست در هر زمان

پرداخت به حساب های سپهر و سیبا


برای عضویت کلیک نمایید


وطن کلیک

تصویر واریز درآمد توسط وطن کلیک (برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک نمایید)

اکسین ادز oxinads


اکسین ادز معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد.

تبلیغات گرافیکی:هر کلیک 300 تا 800 ریال

تبلیغات متنی (لینک باکس) : هر کلیک 300 ریال

حداقل پرداخت: 25هزار تومان

پرداخت به حساب های سیبا (ملی) و سپهر (صادرات)


عضویت


اکسین ادز
تصویر واریز درآمد در اکسین ادز

سیستم وطن کلیک و اکسین ادز کاملا شناخته شده و مطمئن هستند. پرداخت هر 2سایت را تضمین می کنم. اکثر وبمسترها فقط با این 2سیستم کار می کنند.




جهان کلیک jahanclick.com


در این سایت پرداخت وجه در آمد وب مسترها بصورت منظم و در روز اعلام شده بصورت کامل و یکجا پرداخت خواهد شد.

با این سیستم خودم کار می کنم. سیستم صادقی است. با فرستادن ایمیل، مدیر جهان کلیک به تمام سوالات و درخواست های شما سریعا پاسخ می دهد.

تبلیغات گرافیکی:هر کلیک 180 تا 200 ریال

تبلیغات متنی: هر کلیک 150 ریال

حداقل پرداخت: 20هزار تومان


عضویت



جردن سی دی jordancd.com


تبلیغات گرافیکی:هر کلیک 300 ریال

تبلیغات متنی: هر کلیک 180 ریال

حداقل پرداخت: 20هزار تومان

برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید


عضویت



خب فعلا این چندتا رو داشته باشید تا بقیه رو تو پست های بعدی بهتون معرفی می کنم. مشکلی بود در خدمتم . لطفا روی تبلیغات هم کلیک کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.setareman.blogsky.com

با سلام
دوست عزیز روی تبلیغاتتون کلیک شد لطفا اگر برایتان مقدور است هر روز به همدیگر سر بزنیم و روی تبلیغات هم کلیک کنیم.
منتظرتم.
سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد